Koš (0)
TIP NA VÝLET ZÁMEČEK VĚTRUŠE

Cyklotrasy

Ústí nad Labem – Valtířov

5,8 km dlouhá trasa vede po asfaltovém povrchu a zámkové dlažbě. Stezka začíná pod Mariánským mostem na pravém břehu řeky Labe, na protilehlém břehu je Mariánská skála (265m.n.m.)...
19.4.2016

Ústí nad Labem – Církvice

12,4 km dlouhá trasa vede po asfaltovém povrchu, štěrkové vozovce a zámkové dlažbě. Turistické zajímavosti při stezce jsou označeny informačními tabulkami. Jedná se o nenáročný terén bez většího převýšení, proto není zařazen podélný profil...

Portou Bohemicu za vyhlídkami Českého Středohoří

Po cyklotrase č. 2 dojedete z Ústí nad Labem údolím Porta Bohemica přes Střekov, Brnou, a Církvice do Velkých Žernosek (20 km), odtud se po cyklotrase č. 3058 dostanete na rozcestí Babiny (14 km).

ZA KOUPÁNÍM K PŘÍRODNÍMU KOUPALIŠTI BARBORA

Z Ústí nad Labem dojedete do Trmic (6 km), odtud se po cyklotrase č. 3071 přes Stadice vydáte do Teplic (20 km). Z Teplic po cyklotrase č. 3083 dojedete do Oldřichova u Duchcova ke koupališti Barbora (9 km). Odtud dále můžete pokračovat do Duchcova (4 km)...

Z KRUŠNÝCH HOR DO ÚDOLÍ ŘEKY LABE

Z Ústí nad Labem se dostanete cyklobusem do Adolfova, odtud se vydáte po cyklotrase č. 3009 přes Přestanov, Chlumec, Chabařovice a Stadice do Radejčína (36 km), zde neopomeňte navštívit neobyčejnou rozhlednu, která je součástí telekomunikačního stožáru, z Radejčína se vydáte po cyklotrase č. 3091 přes Dubice s dalšími krásnými vyhlídkami, dále přes Moravany a Dolní Zálezly do Vaňova (11 km)...

CYKLOVÝLET PRO NÁROČNÉ

Z Ústí nad Labem se po cyklotrase č. 2 údolím Porta Bohemica přes Střekov, Brnou a Církvice vydáte do Libochovan (15 km), z Libochovan po cyklotrase č. 3057 přes Kamýk, Kundrtatice a Babiny dojedete do Ploskovic (28 km), poté si můžete vybrat ze dvou variant..

VÝLET PRO HORSKÁ KOLA PŘES VELKÉ BŘEZNO

Od hradu Střekov v Ústí nad Labem se vydáte po pěší červené turistické trase pod Vysokým Ostrým do Čeřeniště rozcestí (10 km), z Čeřeniště po žluté přes Tašov do Proboštova (3,5 km), odtud pokračujte po zelené do Řepčic (3,5 km)...

ZA KRÁSAMI LABSKÝCH PÍSKOVCŮ

Výlet začíná odjezdem cyklobusem z Ústí nad Labem do Tisé. Po 45 minutách přijedete do Tisé, odtud se na kole vydáte po silnici do Rájce (2 km), z Rájce budete pokračovat po cyklotrase č. 3017 na křižovatku k Vlčímu jezeru (11 km)...

VLAKEM ZA PAMÁTKAMI DO ROUDNICE NAD LABEM A LITOMĚŘIC

Vlak směrem na Roudnici odjíždí z hlavního nádraží každou hodinu. Zpáteční cestu lze absolvovat na kole, údolím Porty Bohemici se do Ústí nad Labem po cyklotrase č. 2, pojedete přes krásné historické město Litoměřice, dále přes Velké Žernoseky, Církvice, Brnou a Střekov...

PŘES HORNICKÁ MĚSTA K FLÁJSKÉ PŘEHRADĚ

Po příjezdu do Adolfova se po cyklotrase č. 23 vydáte podél pastvin a Fojtovické pláně přes bývalá hornická města Fojtovice a Cínovec, dále budete pokračovat na Nové Město v Krušných horách a odtud k Flájské přehradě. ..

PO STOPÁCH ZANIKLÉHO HORNICTVÍ

Po příjezdu do Adolfova se po cyklotrase č. 23 vydáte přes hornická města Fojtovice a Cínovec do Nového Města v Krušných horách (22 km), odtud budete pokračovat po cyklotrase č. 231 přes Osek do Duchcova na prohlídku zámku...

PŘES KOMÁŘÍ VÍŽKU DO MÍST NAPOLEONSKÝCH VÁLEK

Z Ústí nad Labem se dostanete cyklobusem do Adolfova, odtud se vydáte po pěší červené značce na Komáří vížku (5 km), zde si nenechte ujít překrásný výhled na České středohoří, za příznivého počasí lze dohlédnout až na vrcholky Krkonoš...